Moet fooi in Spanje verplicht worden of is het een teken van falend loonbeleid?
In Spanje is discussie over fooi: is het een vriendelijk gebaar of een teken dat lonen te laag zijn? Vooral in de horeca is fooi vaak nodig om rond te komen. Moet fooi verplicht worden, of moeten werkgevers gewoon beter betalen?
Kopieer en plak deze URL in je WordPress site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in je site om in te sluiten